Klacht: Hard rijden door het bos, wij wonen hier.

op 28 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag Mevrouw, Meneer.

Wij wonen in een bos aan de Merellaan in Swolgen.
Het komt hier regelmatig voor dat de auto’s of busjes van DHL, het hier als een circuit aan zien.
Dat wil zeggen, zo hard mogelijk door het bos racen.
Het stof hier heel erg en er spelen kleine kinderen.
Het is nu 15:00 uur en 21-6-2017 er komt er net een voorbij als of zij leven er vanaf hangt.
Ik heb hier zelf een bordje 30 km/uur neer gehangen.
Wij zijn het onderhand meer dan zat, als dit niet veranderd ga ik aangifte doen.

Als er normaal word gereden 30 km/uur is nog hard hier.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag meneer Weimar, Bedankt voor uw serieuze melding. Het is absoluut niet de bedoeling dat onze bezorgers uw het pad voor uw huis als racebaan gebruiken. Het is uiteraard belangrijk dat de bezorgers op tijd komen, dit moet echter niet ten koste gaan van de veiligheid van anderen. Bij deze zou ik dus graag een officiele klacht willen melden bij het sorteercentrum dat verantwoordelijk is voor deze bezorger. Weet u toevallig of het steeds dezelfde bezorger is die op deze wijze in uw buurt rondrijdt? Het is namelijk van belang dat de juiste persoon en/of personen hierop worden aangesproken. Heeft u daarnaast wellicht een kenteken van de bus kunnen noteren? Graag verneem ik uw reactie. Vriendelijke groet, Thijs webcare afdeling DHL Parcel

DHL

Heeft op 28 juni 2017 om 13:44 geantwoord