Klacht: hapjespan

john43dimf op 13 april 2011 over Makro in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag voor de derde keer een hapjespan gekocht. Bij de vorige 2 hapjespannen was de bodem bol gaan staan. Ik kook electrisch en volgens de gebruiksaanwijzing is deze pan daarvoor geschikt.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval dat hier aandacht aan besteed wordt en mogelijk deze derde hapjespan gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Makro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Makro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Makro

11 jaren geleden - Klacht is door het Makro Customer Service Center in behandeling genomen.

Makro

Heeft op 26 april 2011 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant via email geïnformeerd over de te volgen procedure.
Makro Customer Service Center

Alle klachten die gemeld zijn door