Klachten over Hans Anders

Draagt u al jaren een bril of beginnen uw ogen sinds kort pas slechter te worden? Grote kans dat u bij Hans Anders bent geweest; een opticien met meer... Lees meer >

67% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Opticïens en brillen

63 klachten opgelost
3.6 /10
34 stemmen

actie graag

Klacht van she83 op 25 juni 2010 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 9juni hebben wij de actie besteld 'enkelvoudige bril + zonnebril op sterkte voor 199euro'. Wij hebben uitdrukkelijk gevraagd of wij deze bestelling zouden hebben voor wij op reis vertrokken; want dat is ook de reden van deze aankoop.... Lees meer

Op tijd leveren

Klacht van Hermandad op 03 juni 2010 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 07-05-2010 twee brillen besteld,in Eindhoven A , een zonnebril op sterkte B , een standaard bril op sterkte , Let wel tegenwoordig met alle zg. communicatie technieken een levertijd van 18 dagen . Vroeger 10 dagen. Zonnebril was op leverings... Lees meer

levertijd zonnebril

Klacht van renedewijs op 22 mei 2010 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Omschrijving klachtOp 24-4-2010 heb ik een zonnebril op sterkte besteld en die zou 8-5 geleverd worden. Ik heb diverse malen aan de verkoopster gevraagd of dat echt zo was want ik heb de bril nodig voor mijn werk als vrachtwagenchauffeur,... Lees meer

Compliment van Th.J. Hagestein op 24 september 2022 over Hans Anders

Begripvol gesprek en naar verwachting een goede oplossing

Compliment van Kees Boon op 09 februari 2022 over Hans Anders

Als deze glazen wel goed zijn is het wat ons betreft opgelost,
Dank voor de snelle reactie

Compliment van Mevr. Schlesing op 27 januari 2022 over Hans Anders

Het ging en gaat me vooral om ook de opmerking van de man aan de telefoon. U hebt gemeenteverzekering gehad. En even daarna u kunt beter betalen binnen de 2 weken. Voelde me geschoffeerd. En tegen klantenservice had hij gezegd\" kan haar wel helpen. Maar ik doe het niet \" Daartegen was de man ook niet echt vriendelijk geweest vertelde ze. Kan ik het bedrag ook aftrekken van de rekening? Of is het voor een nieuwe aankoop en hoe lang geldig ?
Bij voorbaat al dank ! Vriendelijke groet
I.Schlesing

Compliment van Mw Weijers op 21 november 2022 over Hans Anders

Er is een goede oplossing gekomen. Ik ben gebeld en er is een ander glas met \"oude slijping\" aangeboden. Dit heeft het probleem opgelost. Ik zie nu weer goed.
Ik ben in winkel door Toon geholpen. Erg fijne medewerker die mijn probleem goed serieus nam.

Compliment van Bas van Eck op 02 november 2021 over Hans Anders

Blij met de gevonden oplossing die alsnog is geboden

Compliment van MAVWIE op 02 november 2021 over Hans Anders

Snelle oplossing gevonden alleen zou ik graag willen dat ik bij een andere winkel terecht kan ivm verhuizing. Nu moet ik 2,5 uur reizen voor uitzoeken en dan nog een keer heen om het op te halen.

Compliment van Anna Peeks Hillmer op 09 september 2021 over Hans Anders

Weet nog niet wanneer ik mijn bril krijg. Als ik hem binnen een week krijg is het op gelost anders wil ik mijn geld terug zonder dat ik 25 % annuleringskosten hoef te betalen hierop heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Compliment van Biasso op 05 augustus 2021 over Hans Anders

Beste Ashley, hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben heel blij met deze oplossing. Dat verdient een 10! Een prettige dag gewenst. Hartelijke groet, Bianca

Compliment van Glazen.1 op 15 juli 2021 over Hans Anders

De extra korting van10 % die ik in de winkel steeds kreeg is dat nu ook weer

Compliment van Moeite op 12 mei 2021 over Hans Anders

Prima, dat is inderdaad het antwoord waar ik naar op zoek was!

Compliment van Marlies Wauben op 17 april 2021 over Hans Anders

Hans Anders Sittard heeft gebeld, ze gaan de benaderingswijze van de medewerkster bespreken en ze hebben aangeboden om maandag naar het filiaal te komen om het probleem met de bril op te lossen!

Compliment van RJH Janssen op 07 april 2021 over Hans Anders

Hartelijk bedankt Suzan voor de oogmeting gegevens via de email. Ik heb de afspraak bij Specsavers afgezegd daar deze nu dan overbodig is.

Compliment van Cora1962 op 06 april 2021 over Hans Anders

Ik heb mijn bril opgehaald en ik ben er tevreden over. Of ik ooit nog een bril bij Hans Anders koop, dat denk ik niet. Heb voor deze bril in totaal zo'n 100 km moeten rijden, parkeerkosten en telefoonkosten moeten maken.

Compliment van troely op 26 maart 2021 over Hans Anders

Met deze oplossing ga ik akkoord, maar de zaak was daarmee niet opgelost. Vandaag (26 maart) ben ik op bezoek geweest bij Hans Anders in Haren en daar is op een nette manier de zaak opgelost.
Het geld is terugbetaald.

Compliment van Marie Dassen op 29 januari 2021 over Hans Anders

Ik vind het netjes dat Hans Anders heeft geantwoord, maar ga nooit meer naar Hans Anders Spilstraat centrum Maastricht, zeker niet als die man daar rondloopt. Nadat ik mijn bericht had geschreven kreeg ik van andere mensen te horen dat Hans Anders Brusselsepoort in Maastricht veel fijner is , dat vind ik zelf ook . Dus ga ik de volgende keer daar.