Klacht: Handtekening vervalst en pakket onbeheerd buiten gelegd

op 07 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst thuis, zie ik naast de deur open en bloot een pakketje liggen. Dit pakketje hadden wij inderdaad besteld maar niet met het verzoek om die zomaar buiten bij de voordeur onbeheerd achter te laten.

In het pakketje zat elektronica en bij aankomst tussen de middag was het droog maar normaliter zijn wij dan nooit thuis, in de middag is het erg hard gaan regenen dus een geluk bij ongeluk. ‘S avonds kwamen we via het track en tracé systeem ook nog eens achter dat de bezorger zomaar een handtekening heeft gemaakt. Wij hebben dit namelijk nooit getekend. Mijn inziens dus valsheid in geschrifte daarnaast laat je ook niet zomaar die spullen onbeheerd achter buiten.

Gewenste Oplossing:

Als de beste man of mevrouw ontslagen wordt, zo ga je niet met andermans spullen om en je bedonderd de boel ook nog met een valse handtekening. Als iemand anders dit pakketje weg had gehaald bij de deur had ik de Sjaak geweest en dat sta ik niet toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemorgen,Bedankt voor je bericht.Goed dat je dit even aangeeft! Het is uiteraard niet de bedoeling dat een pakket zomaar voor de deur wordt gelegd. Zou je me het traceernummer of je postcode en huisnummer willen sturen? Ik kan de klacht dan voor je doorzetten naar het depot. Dit zal dan met de chauffeur besproken worden.Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Mark1982B

6 maanden geleden - Hallo,Het zendingsnummer is JVGL06076269761937514035Met vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 maart 2020 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de klacht voor je doorgezet naar het depot. Dit zal met de chauffeur besproken worden. Ik ga ervan uit dat het niet meer voor zal komen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mark1982B