Klacht: Handtekening vervalsing van de bezorger

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een bestelling t.w.v. € 160,– geplaatst en deze zou bezorgd worden door DHL Express. Tot onze grote verbazing zien wij dat op de “Proof of Delivery” van DHL gezien dat het pakket op 23 juni 2017 om15:15 is afgeleverd. Er werd op dat moment niet gebeld bij ons. Op de “Proof of delivery” zien wij dat er een onleesbare krabbel is geplaatst, een bewijs dat wij de bestelling hebben ontvangen. Mijn navraag bij de buren of er een pakket bij hun is afgeleverd, ondanks dat er geen kaartje is achter gelaten bij ons, leverde niets op. Er blijft één consclusie over en dat is: de bezorger heeft zelf een krabbel neergezet en vervolgens met het pakket weggereden nadat hij de handtekening van de geadresseerde welwillend en bewust heeft vervalst. Dit is een misdrijf ons inziens. Ik hoop dat e.e.a. wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Geen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express. Dit netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Hierdoor kan ik uw zending niet volledig inzien. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL Express via 088-0552 000.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door GSi61151