Klacht: Handtekening is vervalst door PostNL

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens PostNL is een pakket vorige week donderdag afgeleverd op mijn adres, waarvoor getekend is. Pakket is echter niet ontvangen. Er was niemand thuis. Handtekening is vervalst. Ik ga vrijdag aangifte doen ivm het trachten te vervalsen van mijn handtekening.

wanneer ik mijn pakket krijgt en de persoon die getracht heeft mijn handtekening te vervalsen hiervoor gestraft wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 december 2017 om 11:30 geantwoord

Geachte mevrouw Pankras,

Erg spijtig om te vernemen dat uw zending niet bij u is aangeboden, terwijl de gegevens dit wel aangeven en er tevens voor getekend is. Ik begrijp dat u hier ontevreden over bent en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.

Via uw adres heb ik kunnen zien dat u inmiddels al contact heeft gehad met de afzender. Vanuit hen is er een onderzoek gestart. Ik wil u dan ook aanraden om hierover contact op te met de afzender. Zij kunnen het vervolgens verder met u afhandelen.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anne Marie Pankras