Klacht: handtekening door minderjarige

op 05 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag 18-06-2016 DHL gesproken over een levering van pakket( douanekosten) Gemeld dat de bestelling dubbel is gegaan en dat ik de douane kosten niet wens te betalen Dat het pakket dus terug kan naar de verzender. Medewerker zag in de computer de zelfde levering en zou het in orde maken. Maandag terwijl ik aan het werk was is DHL geweest aan de deur met pakket. Of mijn dochter geb 13-06-2001 even 40 euro wilde betalen ivm de zending. Toen ze twijfelde zei de meneer dat ie anders moest blijven terugkomen tot het betaald was. Mijn dochter heeft betaald en getekend voor het pakket. Ten eerste pakket had het niet geleverd mogen worden in de sms berichten staat dat na betaling douane kosten het pakket pas word geleverd. Douane kosten waren niet betaald tevens staat in het systeem dat het pakket niet geleverd moet worden. Dat afdelingen langs elkaar heen werken mag denk ik niet mijn probleem zijn.Maar wat me meer verbaasd is hoe is het mogelijk dat jullie een meisje van net een week 15 laten tekenen en jullie reactie\” Er is voor getekend dus niet ons pakket meer\” en \”Had u misschien niet beter uw dochter kunnen instrueren dat ze niet pakketjes mag aannemen\” schieten bij mij toch even in het verkeerde keelgat

Alleen de kosten vergoeden van 40 euro zijn niet voldoende. Het pakket wat verzonden is bedraagt 258 euro deze kosten krijg ik niet terug daar jullie zeggen dat ik het pakket in ontvangt heb genomen. ( wat dus niet zo is). Maar wel een meisje van net een week 15 die niet tekenbevoegd is.
Credit card maatschappij heeft opdracht gekregen betaling terug te halen. Daar er nu getekend is voor ontvangst kunnen hun die kosten niet terugvorderen. Hoor graag van jullie wat jullie oplossing is. Rechtsbijstand meld dat ik jullie de kans moet geven om het samen met mij op te lossen.Ik hoor graag van jullie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:52 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy.fidom