Klacht: Handtekenfraude en pakket nooit ontvangen

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,

Op advies van Stay Healthy Products moest ik met PostNL een klacht indienen voor dit euvel.

Zij hebben mij een mail gestuurd van het afleverbewijs ( zie onderaan ), daarop stel ik vast dat dit mijn handtekening niet is en dat ik het pakket nooit ontvangen heb.

Ze eisen nu dat ik de rekening toch wil vereffenen, maar dat weiger ik ten stelligste en dat ik nu moet uitklaren met PostNL.

Vind deze werkwijze heel eigenaardig dat de klant dit nu verder moet onderzoeken.

Met vriendelijke groeten

Weight
80 g
Signature

Hide details

Dat deze zaak positief kan afgehandeld worden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 14:11 geantwoord

Geachte heer Brasseur,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet door u is ontvangen. Ik vind dit bijzonder spijtig om te vernemen en kan me voorstellen dat u een oplossing wenst. Graag geef ik u een toelichting.

Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden bezorgd door PostNL België. Als u als ontvanger in België vragen heeft over de status van uw pakket kunt u contact opnemen via www.postnl/be/contact. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice via +32 (0)15480285, geopend van maandag tot met vrijdag van 9:00-17:00 uur. Indien u de betreffende zending niet heeft ontvangen adviseer ik u toch ook opnieuw contact op te nemen met de afzender van het pakket voor een passende oplossing. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door BRASSEUR G.