Klacht: Handleiding speelhuis

op 01 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Speelhuis gekocht , maar hebben geen handleiding
Na 5dagen vida xl te contacteren , nog steeds niemand gehoord

Gewenste Oplossing:

Ja zo rap mogelijk een handleiding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 11 augustus 2017 om 09:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Naar aanleiding van ons eerder bericht berichten wij u hierbij.

Hierbij willen wij u informeren dat wij u zojuist de handleiding van het speeltoetstel met een vouchercode voor het ongemak per mail naar u toe hebben gezonden.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Lottebjorn