Klacht: Bestelling per internet niet ontvangen

Op 15 April, heb ik bij Handiginhuis.com een bestelling gedaan van: oorbellenhouder met code 069361-L4. Prijs per stuk is euro15,- plus portokosten van euro6,75 komt de totale prijs van euro21,75.

Na afronding van mijn bestelling in Handiginhuis.com heb ik een email ontvangen dat mijn bestelling was succesvol ontvangen en ook andere informatie zoals:
= Hun telefoonnummer. : 06-41560509
= Hun email adres : [email protected]
= mijn bestelnummer:2197 met besteldatum: 15.04.2011.
= Betaling methode : Bankoverschrijving ING BANK
op Rekening Number : 748310657
T.N.V : ***
onder vermelding van bestellings ID (mijn bestelnummer 2197)
= en een mededeling dat nadat mijn betaling ontvangen is, wordt de bestelling op mijn doorgegeven adres bezorgd.

Ik heb gelijk het bedrag euro21,75 per internet bankeren overgemaakt op rekeningnummer: 748310657
T.N.V : ***

Op 23apr en 27apr heb ik per e-mail gevraagd waar mijn bestelling bleef. Als ik de bestelling status nakijk via de website van handiginhuis.com kreeg ik een bericht dat mijn bestelling al verstuurd was. Maar tot nu toe heb ik niks ontvangen. Ik heb via email mijn bestelling al geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. Helaas geen antwoord en als ik hun 06-nummer probeerd te bellen kreeg ik automatisch een voicemail.

Ik heb geprobeerd de naam *** te zoeken maar de achternaam is onbekend. Ik heb ook onze rechtsbijstand ingeschakeld maar zonder naam en adres kunnen ze niks doen. Ik heb alleen hun rekeningnummer via ING tnv *** en een mobielnummer dat automatisch beantwoord wordt door een voicemail. Via email krijg ik geen antwoord. Kunt u mij miscchien adviseren wat te doen?

Alvast bedankt.

Belinda

Mijn geld (euro 21,75) terugkrijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door graafbel