Klacht: handige tips

op 12 januari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

hallo mevrouw/meneer van de klantenservice misschien is het een idee dat u uw klanten die een klacht hebben fatsoenlijk en met respect behandeld? (dit lijkt mij vanzelfsprekend maar bij de NS is niks vanzelfsprekend) Oftewel gewoon een reactie sturen en de gemaakte afspraken nakomen zoals bijvoorbeeld het geld daadwerkelijk op de rekening storten als jullie mij dat garanderen; gewoon een paar kleine tips en suggesties oja mocht u nog niet weten waar het omgaat, ik krijg geen reactie op mijn klacht mail dus dan maar zo! Ik wil nog steeds het geld terug wat ik zou krijgen als ik de kaartjes zou opsturen; dat is mij gegarandeerd en ik wil ook nog steeds dat de leidinggevende van de klantenservice mij belt om uitleg te geven hoe dit allemaal zo kan en oja misschien ook het probleem bij het begin aanpakken: ga geen treinbedrijfje spelen als je treinen zowat altijd te laat komen maar ga dan wat anders doen ­čśë en omdat het nog steeds moet; 1 ster voor de snelheid, vriendelijkheid en de oplossing. u weet zelf ook wel dat dat er 0 horen te zijn maar helaas moet ik u er toch echt 1 geven want anders kan ik niet verder xD

geld terug; Ik wil nog steeds het geld terug wat ik zou krijgen als ik de kaartjes zou opsturen; dat is mij gegarandeerd en ik wil ook nog steeds dat de leidinggevende van de klantenservice mij belt om uitleg te geven hoe dit allemaal zo kan

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie_1995