Klacht: halve aflevering

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag pakket ontvangen met t&t nummer 3SBSIS362820019. dit was echter een deel van het pakket. het pakket zat aan elkaar geplakt, een langwerpige doos aan een rechte doos. dit was met zwarte tape aan elkaar bevestigd. na veel zoeken eindelijk een telefoonnummer gevonden om dit te melden. ik wilde eigenlijk het telefoonnummer van de bezorger weten zodat ik hem kon bellen om te kijken of d rest nog in zijn auto ligt. blijkt dat men bij postnl niet weet wie waar bezorgd.de verzender heeft inmiddels ook contact opgenomen met postnl en die kreeg ook te horen dat er niets aan te doen is.

Gewenste Oplossing:

er zijn meerdere dingen die ik zou willen, maar het voornaamste is dat ik het pakket alsnog ontvang. daarnaast zou ik willen dat postnl makkelijker te bereiken is en niet via in te vullen opties. vermeld duidelijk een telefoonnummer en/of meldpunt. als u weet over welke regio het gaat en waar het vandaan komt is het toch niet moeilijk om een bezorger te traceren. hij heeft toch gemeld dat het pakket is afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Loo,

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket niet compleet bij u is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit voor zowel u als voor de afzender een hele nare situatie is.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er navraag is gedaan bij de bezorger maar dat de doos die losgeraakt niet is aangetroffen in de bus van de bezorger en ook niet op het bezorgkantoor. Omdat dit pakket onverzekerd is verzonden is het niet mogelijk om dit verder te onderzoeken.

U kunt hier als geadresseerde uiteraard niets aan doen, maar wij raden ook ten zeerste af om pakketten aan elkaar vast te tapen. https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/hoe-verstuur-ik-een-pakket/pakket-adresseren-en-verpakken/?searchResult=position1

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 11:16 geantwoord

pakket is zoekgeraak/ eraf gehaald tiidens transport ophaalbezorger en 1e losstation bij inlevering woog het pakket 15 kg en bij laadstation nog maar 5.42 kg.
in dit traject moet het toch niet moeilijk zijn om het pakket te traceren.

Alle klachten die gemeld zijn door outletmusicoss