Klacht: Haco boxspring met achterbord met los zittende stenen

op 26 september 2011 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Ik bij haco geweest voor een nieuwbed zag een mooieboxspring van 1200 euro met bling bling stenen en handige onderladenze zeiden 6 weken levertijd want hij moest gemaakt worden in het zwart na 4 weken word ik opgebeld dat die klaar was maR m’n slaapkamer was nog klaar want ging uit van 6 weken dus datum afgesproken voor aflevering dus okey nu nog geen week geleden kreeg ik het bed bij aflevering alles uitpakken wat blijkt zitten er allemaal vandie stenen los nou zwaarships nog niet het bed in elkaar kunnen Zetten ik hun gebelt 4 tot 6 weken wachten tot ze het komen maken of nieuwe achterbord krijg ik baal er van heb je nieuwbed en is het niet goed

Nieuwe achterbord zou ik pas tevreden mee zijn en op kortetermijn

Heeft op 02 januari 2012 om 15:58 geantwoord

Het is opgelost maar zowat 2 maanden verder ik koop in vervolg niks meer daar ben er klaar mee slechte survice kastje muur gestuurd worden en uit eindelijk nieuw bord maar geen exuus of wat

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 02 januari 2012 om 16:37 geantwoord

Geachte heer/mevr.
Fijn om te horen dat uw boxspring ruim binnen de gestelde termijn is binnen gekomen. Spijtig is het om te horen dat er knopen los zitten. Omdat de boxspring speciaal voor u is bestel hebben wij geen reserve hoofdbord voor u op ons magazijn liggen. U mag gewoon gebruik maken van het hoofdbord en zodra het nieuwe hoofdbord binnen is ruilen we deze bij u om.
Het hoofdbord hebben wij 26-10-2011 binnen gekregen en op 07-11-2011 bij u omgeruild.

We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Sunshine021180