Klacht: niet ontvankelijk voor klachten

op 12 september 2011 over Haarstudio Hairdo in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pony was te lang en had dit zelf bijgeknipt, maar was natuurlijk niet netjes genoeg en daarom een afspraak met de kapper gemaakt.
Na een bezoek aan deze kapper(m) bleek thuis na het wassen dat de pony scheef was geknipt en verder dat de coupe niet helemaal naar wens was.
Heb gebeld naar deze kapper, zonder dat er was uitgelegd wat het probleem was, gaf de kapper aan dat hij geen fout had gemaakt en dat het aan het haar lag, toch een afspraak gemaakt om het euvel te verhelpen.
Bij de kapper aangekomen was deze onbeschoft waarna ik huilend ben vertrokken.
Mijn man is toen bij de kapper langs gegaan, deze had geen tijd en vroeg hem te vertrekken anders zou hij de politie bellen.
Ps terloops gaf hij aan dat hij alleen maar tevrede klanten wilde, maw. kritische klanten wil hij niet hebben

Gewenste Oplossing:

De oplossing ligt bij de kapper zelf, als hij niet meteen afwijzend was geweest was er niets aan de hand geweest.
Misschien heeft hij nog nooit van het woord 'service' gehoord
want dat ontbrak er volledig bij hem.

Alle klachten die gemeld zijn door langevelt