Klacht: Haar verf

op 22 februari 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de haar verf M1 van Schwarzkopf.
En op het pak staat het niet geel uitvallen mag en dat doet het wel. Dus het product
Is niet goed. Dus ben niet tevreden en het haar lijkt nou ook nergens naar. Hoop dat
Schwarzkopf dit wil verhelpt.

Gewenste Oplossing:

Dat het haar weer goed komt. Dat het geele kleur er uit gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Mulder, Allereerst willen wij ons excuseren voor de negatieve ervaring die u heeft gehad met de Schwarzkopf Blonde M1. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en sturen u een mail vanuit ons systeem van Henkel Beauty Care. Wij hopen u hiermee voor nu voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, T.S Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 04 mei 2017 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mulder,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product.

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij helaas tot op heden geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Jannamulder