Klacht: gsmeasy levert geen toestel maar kpn brengt wel toestel kosten in rekening

op 18 juli 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb toen de nieuwste iphone 7 uit kwam via GSMEASY.NL mijn kpn abonnement verlengd. Ik zou mijn toestel begin november ontvangen, maar doordat ik niks kreeg heb ik contact opgenomen en bleek dat ik nog een maand moest wachten. Toen heb ik gelijk bij gsmeasy.nl de boel opgezegd en geannuleerd, alleen accepteert KPN dit niet omdat het via gsmeasy.nl is gebeurd. Ik vind het niet eerlijk want KPN blijft wel abonnement leveren terwijl dat ze weten dat Gsmeasy geen toestellen levert aan klanten. zo kan men zien dat ze allemaal oplichters onder elkaar zijn.lekker makkelijk voor KPN ‘’kosten moeten door betaald blijven want het ligt aan Gsmeasy niet aan ons’’
misschien kan ik dat begrijpen maar ik begrijp nooit waarom KPN nog steeds abonnementen levert via gsmeasy.
Gemaild naar een curator ivm toestel die nog steeds niet geleverd is.krijg maar geen gehoor. wij zijn alweer bijna een jaar verder en ik doe niks anders dan er voor te zorgen om de boel te annuleren bij KPN.Ik heb nu het thuis abonnement ook opgezegd en zal nooit meer iemand aanraden om voor KPN te kiezen.

Ik ben tevreden als het abonnement eindelijk geannuleerd wordt en de door KPN in rekening gebrachte kosten gecrediteerd krijg..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Zedday