Klacht: Onredelijke eigenaar

op 01 augustus 2019 over Gsm Repair XL in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Eind februari 2019 Apple Airpods gekocht, eind maart waren de aorpods defect. Dus in samenspraak met GSMrepairXL de oortjes ter reparatie aangeboden. Tot op heden, 1 augustus!!!!! Heb ik de oortjes nog niet terug. Ligt aan de post zegt de eigenaar van GSMREPAIRXL. Wat een leugenaar, post zegt dat hij het pakketje nooit aangeleverd heeft. En bovenal GSMREPAIRXL heeft een verplichting aan mij niet de postbode….
Meneer liegt aan een stuk door via de telefoon, whatsapp of mail. DOE NOOIT ZAKEN MET GSMREPAIRXL

Ik zal tevreden zijn als GSMREPAIXL mijn geld terugstort of nieuwe Apple Airpods opstuurd naar ons.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gsm Repair XL

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gsm Repair XL nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ancvdd@gmail.com

3 maanden geleden - Inmiddels heeft de eigenaar mij gevraagd de klacht te verwijderen, alleen dan krijg ik mijn geld terug. Dus mijn eigen geld krijg ik pas terug, als ik hier zeg dat het netjes opgelost is. Schandalig. Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar. Mensen wees gewaarschuwd!

Alle klachten die gemeld zijn door ancvdd@gmail.com