Klacht: grrrrrrrrrr

op 07 augustus 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn telefoon had een bootloop en naar reparatie was die meer naar de ….

met een nieuwe

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht pc4all56

1 week geleden - 14781298 irma

Bericht van Dynafix

7 dagen geleden - Geachte klant, In de logs van ons systeem kunnen we zien dat de camera bij terugkomst niet goed werkt. Uw toestel is door ons doorgestuurd naar de reparatiedienst van LG. Wanneer u na de reparatie problemen ervaart met het toestel kunnen wij u alleen adviseren om deze opnieuw aan te melden zodat de externe reparatiedienst dit voor u kan controleren. Uw verzoek om een nieuw toestel te ontvangen kunnen wij niet honoreren. Wel willen wij u een gratis afhaling van uw toestel aanbieden. Hiervoor dient u tijdens de aanmelding te kiezen voor 'zelf insturen' (let op! niet afhaling of afleverpunt!) en ons na de aanmelding te voorzien van het nieuwe iRMA nummer. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht pc4all56

7 dagen geleden - iRMADRSI14871852 deze kreeg ik

Bericht van Dynafix

5 dagen geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons voor 17:30 een mail sturen met daarin een gewenste dag voor afhaling? Dan kunnen wij deze inplannen. Het mailadres betreft wecare@dynafix.com Met vriendelijk groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door pc4all56