Klacht: Groupon incasseert alleen en laat klant stikken bij defect aan producten

op 12 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een Ferm verfpistool gekocht bij Groupon. Het product werkt niet en heb Groupon gebeld. Ik kreeg te horen dat ik bij het bedrijf Dimass b.v. moet zijn. Ik mag bellen tussen 11:00 uur – 15:00 uur of een email sturen naar groupon@yourhelpdesk.eu. Ik ben begonnen met bellen maar na een uur proberen heb ik besloten een email te sturen. Telefonisch zijn zij niet bereikbaar en ik krijg gewoon geen reactie op mijn email. Ik zit nu met een heel vervelend gevoel namelijk dat ik mij belazert voel door Groupon. Zij bieden producten aan en als er iets mis mee is dan mag de Groupon-klant zich melden bij de leverancier/zakenpartner van Groupon die vervolgens niet bereikbaar zijn of van niets weten (zie op internet)

Ik wil een nieuwe verfpistool of mijn geld terug. Verder wil ik dat Groupon zich in de toekomst wat klantvriendelijker opstelt naar zijn klanten.

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:54 geantwoord

Beste Grouponner,

Volgens onze gegevens is uw vraag behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door