Klacht: Geen antwoord over de geroutineerde bestelling, al 6 e-mails verstuurd en geen contact via telefoon.

Van de Vyver. op 07 december 2023 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Tot op heden geen terugbetaling gekregen,van groupdeal.nl

Uw bestelling GD-1561641

België
Betaalmethode
Bancontact Bezorgmethode
Verzending naar je adres – Verzendkosten
Producten Aantal Shipment date Adviesprijs (incl BTW)
Sinji Luchtreiniger
Art.nr.: 18310-0 1 2023-10-30 € 99,99
HEPA Filter voor de Sinji Luchtreiniger
Art.nr.: 18311-0 1 2023-10-27 € 29,99
Subtotaal € 129,98
Korting (PI gebruikt deze kortingscode in de onboarding e-mails. Aangemaakt op 07-02-2022 door Annemiek)
€ 5,00-
Verzending en verwerking € 6,95
Eindtotaal € 131,93

Inpakken
We gaan je pakket op zijn laatst inpakken op de bovengenoemde verzenddatum. Bestaat je bestelling uit meerdere artikelen? Dan kan het dat je meerdere pakketten ontvangt.
Versturen
Je ontvangt van ons een e-mail als we je bestelling verstuurd hebben. Hierin staat een link om het pakket te volgen. Groot artikel besteld? De leverancier neemt contact met u op voor een bezorgafspraak.
Voucher
Heb je voucher(s) besteld? Deze ontvang je in een aparte e-mail na de orderbevestiging in je mailbox. Heb je de voucher(s) 4 uur na aankoop nog niet ontvangen en zit de mail niet in je ongewenste e-mail? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 824 8595.

Veilig betalen

Klantbeoordelingen

Volg ons

Afmelden | Contact opnemen

© Groupdeal Nederland 2021

De terug betaling van de 2 geroutineerde artikelen de verzendingskosten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van de Vyver.