Klacht: grote puinhoop bij Abonnementenland

op 30 september 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Tot mijn grote spijt heb ik een abonnement genomen op fitness for men. Het is een prima tijdschrift maar het is bij Abonnementland een grote puinhoop. Neem om die reden geen abonnement via dit bedrijf om u een hoop ergernis te besparen.
Tijdschrift werd niet bezorgd dus een mail gestuurd. Geen reactie van dit bedrijf tot enkele keren toe per mail!
Daarom dus per telefoon om opheldering gevraagd. Mijn abonnement zou niet zijn geactiveerd door dit bedrijf. Mijn gegevens waren onbekend.
Ook moest ik bewijzen dat ik had betaald. Dit was keurig via i-deal gedaan.
Het eerste tijdschrift zou worden nagezonden. Niets ontvangen. Wederom geen reactie op een mail.
Dus weer gebeld en tijdschrift zou wederom worden nagezonden.
Vandaag tot mijn grote ergernis alsnog per post een acceptgiro ontvangen!!
Mail van gisteren vind men ook nog altijd niet de moeite waard om te beantwoorden. Je wordt kortom alles behalve serieus genomen door dit bedrijf. Het lijkt er sterk op dat het voor dit bedrijf te ingewikkeld is om abonnementen te beheren. De klanten netjes helpen en de klachten op lossen is voor dit bedrijf al helemaal onhaalbaar.

Uiterlijk 5 oktober wil ik het eerste nummer hebben ontvangen.
Indien dit niet is gebeurd dan het abonnement nietig verklaren en netjes mijn €25 terugstorten op mijn rekening.
Ik zou me als bedrijf heel diep schamen voor dergelijke wanorde.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Abonnementenland

2 maanden geleden - Geachte heer Van Hoorn, Wij vinden het heel vervelend dat de verwerking van uw aanvraag niet goed is verlopen. Op uw verzoek is het abonnement nu per direct beëindigd en het zullen wij het geld terugstorten op uw rekening. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door mustain