Klacht: Grote mond van personeel betreffende infomatie opvragen

op 23 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Heden voor de zoveelste x gebeld met GGN, elke x verloopt het gesprek anders en stroef. de ene x krijg ik te horen dat er nooit tel.contact is geweest met mij nog belastingdienst.Andere x kunnen ze het geboekte geld door belasting nergens traceren maar het meest trieste van alles.. zèèr onbeschoft personeel aan de telefoon. Van de belasting heb ik een kenmerknr gekregen waar het geld bij GGN ten onrechte naar toe is gegaan en nog ontkent men in alle toonaarde en durft mevr. A mij ook nog beripspend op mijn vingers te tikken dat er ooit een aantal dossiers bij hun liepen. Is dat haar taak om mij tot de orde te roepen…te schandalig voor woorden,heb hem op luidspreker gezet om anderen te laten meeluisteren. Na dit gesprek nòg ns met belasting gebeld en is er ineens 19 Sept. wel al èèn bedrag terug geboekt dùs was het geld er wel!! en onterecht!!! Nu het andere bedrag nog en hopelijk word het personeel eens tot de orde geroepen want daar ben ik niet van gediend en is verre van professioneel!

Tevreden ben ik dat eindelijk beide onterechte bedragen terug naar belasting zijn geboekt en jullie je personeel eens leren professioneel aan de tel. te zijn. Verder zijn wij (Maatschappelijk werker en ik) erachter dat er diverse dossiers nog openstonden en hebben wij uren zitten bellen met schuldeisers om die dossiers gesloten te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 september 2016 om 14:37 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij telefonisch contact met u gehad. Inmiddels hebben wij u een E-mail gestuurd met de stukken en de behandeling van uw klacht.
Tevens bieden wij u nogmaals excuses aan dat u het telefoongesprek als onprettig heeft ervaren.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door san2309