Klacht: Grote brief voor Moederdag helemaal beschadigd.

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Grote brief voor Moederdag helemaal beschadigd.
Had een extra grote en leuke brief besteld via greetz met foto’s erop. Maar deze zag er niet meer uit toen die bezorgd werd. En ik neem aan dat dit niet de werkwijze is van Greetz maar dat het weer fout gegaan is bij post nl. De 2de keer in 3 maanden. Ik heb foto’s gemaakt als bewijs voor post nl. Maar concludeer dat dit steeds meer een bagger bedrijf word. Ik hoop dat ze dit nu wel is serieus nemen. Vorige keer koste het me zelfs nog €50 en geloof iets van 12 uur bellen. Terwijl het met 5 minuten geregeld had kunnen zijn. Mvg

Als ze gewoon eens normaal hun werk doen en niet andermans spullen slopen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 12:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw Moederdagkaart via Greetz beschadigd is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik raad u aan deze situatie te melden bij Greetz. Omdat zij als afzender feitelijk gezien onze klant zijn en zij de kaart ter verzending bij ons aanbieden, kunnen zij in dit geval een klacht melden zodat dit ook terecht komt bij de sorteer- en bezorgafdeling van het betreffende postcodegebied. Op die manier kunnen we actie ondernemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 mei 2020 om 12:34 geantwoord

Ik heb dit ook gemeld bij greetz en nog geen reactie. Maar ik verwacht niet dat zij zo lomp omgaan met de brieven. Dus jullie kunnen ook een reactie verwachten van greetz. Maar ik wil nogmaals benadrukken dat post nl steeds meer een amateuristische bedrijf aan het worden is.

Alle klachten die gemeld zijn door Svemmerik