Klacht: Grote bedragen op telefoonnota van september en oktober

op 02 november 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op de rekening van september en oktober zijn ineens grote bedragen geboekt op mijn telefoonrekening van dataverkeer via live.vodafone.offnet. In september was dat €42,23 en in oktober €32,78. Kunt u mij uitleggen hoe dat kan. Ik heb geen Internet op mijn telefoon en gebruik deze alleen voor bereikbaarheid.
Tevens een verzoek om geen berichten meer naar mij te sturen over Vodafone faciliteiten. Ik doe er niets mee.

Graag de teveel betaalde bedragen terugstorten en geen sms vanuit Vodafone naar mijn nummer sturen.
Bedankt voor de medewerking.
John Schoute

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste johnpat, Vodafone Webcare heeft u een mail gestuurd voor meer gegevens. Zodra wij een antwoord ontvangen zullen wij de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Tom Vodafone Webcare

Heeft op 21 december 2011 om 11:12 geantwoord

Prima oplossing geregeld met Vodafone

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:04 geantwoord

Vodafone Webcare heeft johnpat op 5-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door johnpat