Klacht: Grootlog orgaan

op 14 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na 2 e bezorging pakket retour gezonden
Terwijl het briefje handgeschreven in mijn bus ligt ophalen bij formido ophaalpunt
nog steeds geen pakket masr wel betaald voor spullen pakket etc maar omdat ik ontvanger ben kan ik niks

Post nl snel failliet en wrbsites werk aub niet met post.nl maar zorg voor meer aan ieders
Nooit geen post.nl meer
Nooit meer !!!!!

Wanneer pakket als nog komt-gratis
En excuus
daarna de mazzel nooit geen post.nl meer
Nu 7 dagen verder

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte heer vd Mooren,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet correct is verlopen, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u ingevulde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik heb echter geen inzage of informatie over zendingen die door PostNL België bezorgd worden. Daarom adviseer ik u contact op te nemen met PostNL België via http://www.postnl.be/contact/ Ook kunt u eventueel een melding maken bij de afzender van het pakket, de verzender kan verdere actie voor u ondernemen wanneer het pakket nog niet is aangekomen.

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:13 geantwoord

Ik woon niet in belgie!?!?!?!

Alle klachten die gemeld zijn door dannyvdmoo