Klacht: Groot prijsverschil tussen hetzelfde artikel in de winkel en online

op 28 december 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Ik heb op zaterdag 23 december een jasje gekocht dat was afgeprijsd voor 30%. Dit was het laatste jasje in de winkel. Thuis zag ik een mail op 25 december van C&A dat ze zo tevreden met mij zijn als klant en ik daarom een kortingscode kreeg voor 20% korting op de sale. Ik ging meteen online kijken of ze iets leuks hadden. Tot mijn verbazing zag ik hetzelfde jasje als dat ik net had gekocht voor maar €12!! Ik heb er meteen een scherm afbeelding van gemaakt, in de veronderstelling dat ik in de winkel wel het prijsverschil wel terug zou krijgen. In de winkel vertelde ze mij net dat dit niet mogelijk is omdat internet apart is en de winkel ook.

Ik vind het absurd dat kleding van een keten dat alleen bij dat keten verkrijgbaar is met zo'n groot prijsverschil wordt aangeboden. Het is niet zo dat er in de winkel nog 20 jasjes hingen en op internet maar 1. Ik had het enige jasje dat er nog hing. Het is dus niet zo dat er 20 klanten terug zullen komen. Ik ben van mening dat zo'n groot bedrijf meer vanuit de klant moet kijken ipv alleen vanuit het bedrijf. De leidinggevende die ik sprak vertelde met een strak gezicht dat het twee aparte bedrijven zijn. Maar toen ik vroeg waar ik een klacht kon indienen bleek er maar 1 adres te zijn.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zakia Afkir