Klacht: Groot Emaus ,concentratiekamp

op 19 juni 2012 over s Heeren Loo in de categorie Zorginstellingen

mijn dochter die is door de WSG achter mijn rug aangemeld en daarbij mijn zoon in bovenkarspel laten zitten en dochter dus naar ermelo.waarbij ze nu al bijna een jaar daar zit in een besloten groep waarbij alleen gekeken zou worden naar een behandelplek,ze is genees een kind met een psychiatrische achtergrond de 6e gezinsvoogd zei tegen moeder dat mijn dochter daar niet hoorde dat schorem dat kijkt echt niet in belang van het kind ,ze kijken alleen maar naar de portemonnee van hun zelf en meer niet.
als het kind die nooit wegloopt dit inene gaat doen dan zie je toch wel dat dit niet zomaar is.
verkeerde medicatie wordt gegeven ze laten het kind de gehele dag op de kamer zitten terwijl ze nog leerplicht heeft en dan nog wel zonder drinken en dan mag ze savonds ron 19.00 uur is een beetje water drinken.
Je behoort de kinderen zo te behandelen als je ze thuis ook zou behandelen dat is wat ik van mening ben.
als je iq lager is als de norm wat hun vinden dan ben je meteen zwakbegaafde ,hebben ze zeker nog niet naar hun zelf gekeken ,de NIET pedagogische medewerkers das wat ik ze noem en het kind kan naderhand meteen naar een psychiater toe en diut hebben we dan allemaal te danken aan die jeugdzorgmafioza,het wordt tijd dat ze die boel zo snel mogelijk opdoeken.

als jeugzorgbureaus per direkt opgeheven worden,kinderen waarbij dit mogelijk is naar huis kunnen en de hulp die dan geboden zou moeten worden dat ouder dit samen kunnen doen

Alle klachten die gemeld zijn door creatief35