Klacht: Grietje Ekkers: verkeerde datum rapport door PostNL wordt niet gecorrigeerd – schandelijke service!!

op 26 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg een pakket uit het buitenland (Israel PostIL).

Dit pakket was beschadigd.

Controle op internet leert mij dat ik dit moet melden bij de verzender. Ik doe dit. Deze neemt contact op met PostIL. Na enkele dagen antwoorden zij: ontvanger moet ook rapport laten opstellen bij PostNL.

Ik heb op 29 mei melding gemaakt (15 uur) via webformulier (noreply@postnl). Daarin keurig alles omschreven.
Een of twee dagen later wordt daar op gereageerd en worden gegevens doorgestuurd (wat nog lastig was en ik had enkele email gesprekken met deze Grietje om te zien of alles wel goed liep. Je weet wel, als een vijfjarige continue dezelfde vragen net iets anders stellen om maar zeker te weten dat alles goed gaat komen).

Alhoewel Grietje toezei dat alles goed was gekomen, mocht en kan ik het rapport zelf niet inzien (VREEMD! Wat verbergen jullie??).

Wel kan PostIL nu contact opnemen met PostNL om het rapport op te vragen. Dit proces heeft ook nog ongelofelijk lang geduurd. PostIL en PostNL kregen de communicatie maar niet voor elkaar en van Grietje kreeg ik te horen dat ze klaar was met mij, dat ze niets meer ging doen en geen emails meer ging lezen of beantwoorden. Just great Grietje.

Want je hebt me royaal in de anus genaaid. De datum van je rapportage is pas 3 of 4 juli of zo. Ruim buiten de week termijn die PostIL hanteert.

En wat nog erger is, toen PostIL eindelijk het rapport kreeg, bevatte het rapport ALLEEN MAAR EEN TEKST IN HET ENGELS EN HEBREEUWS DAT MIJN RAPPORT NIET OPGENOMEN WAS OMDAT IK TE LAAT WAS MET MELDEN VAN SCHADE!!!!

WAT DE NEUK! Zowel de verzende partij als de ontvangende partij zijn de ENIGE die altijd BINNEN TWAALF UUR ACTIE HEBBEN ONDERNOMEN. OP IEDER VERZOEK VAN WIE DAN OOK GINGEN WIJ ALS BRAVE BURERS AAN DE SLAG!

MAAR POSTIL en VOORAL PostNL zijn TRAAG ALS POEP! En ze laten ONS de prijs betalen!!! Niet alleen door traag reageren waardoor we maar net binnen de termijnen konden blijven MAAR OOK DOOR EEN VERKEERDE DATUM TE MELDEN EN DUS HUN EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID TE VERMIJDEN MET BETREKKING TOT DE SCHADE DOOR POSTIL TE ZEGGEN DAT SCHADECLAIM LATER DAN BINNEN 7 DAGEN WAS. WTF!

Als ik dan vandaag met PostNL bel, krijg ik te horen dat dit MIJN PROBLEEM IS EN POSTIL PROBLEEM! IK MOET MIJN ORIGINELE MELDINGSEMAIL EN BEVESTIGING EN POSTNL ANTWOORD DAAROP ZELF MAAR DOORSTUREN NAAR ISRAEL. POSTNL KAN NIETS DOEN. ECHT NIET MENEER.

Wat de neuk!! JULLIE rapporteren een verkeerde datum. JULLIE nemen een week de tijd om te antwoorden. JULLIE maken een rapport op en zeggen dat alles ok is en JULLIE MAKEN DAN STIEKEM EEN RAPPORTAGE DAT ALLES VAN MIJ NEGEERT EN ALLEEN MAAR ZEGT: MENEER IS TE LAAT, MENEER KRIJGT GEEN RAPPORT. IK ben niet te laat. JULLIE ZIJN TE LAAT

Dat dit als de sodemieter gecorrigeerd wordt. PostnL update haar rapportage en meldt dat ik wel op tijd was. Email doorzenden naar PostIL en verzender heeft TOTAAL GEEN NUT WANT DIE ZEGGEN: WIJ WILLEN OFFICIELE RAPPORTAGE VAN POSTNL ZOALS DIT WETTELIJK GEREGELD EN VASTGELED IS!

Kga volgende week bellen of mijn advocaat weer terug is.

ACHTERLIJK en CRIMINEEL DIT!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 juli 2017 om 16:03 geantwoord

Geachte heer Jol,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket beschadigd is aangekomen en dat de verdere communicatie daarna erg moeizaam verloopt. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik uw melding erbij gezocht. Het spijt me dat uw melding niet naar tevredenheid is afgerond, helaas kan ik hierop verder geen invloed uitoefenen. De afzender is de opdrachtgever voor verzending en de betalende partij. Hij of zij kan volgens internationale afspraken vanuit het land van verzending een onderzoek starten bij het verzendende postbedrijf en samen met u tot een oplossing in deze situatie komen. Ieder postbedrijf heeft hiervoor zijn eigen procedures. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Heeft op 26 juli 2017 om 23:41 geantwoord

Ok, kort samengevat: ik rapporteer alles netjes op 29 mei. Jullie bevestigen per email op 30 mei. Jullie nemen pas concreet actie op 4 juli. Voordat dat echt op gang komt, zijn er meer dan 7 dagen verstreken. Op dat moment schrijven JULLIE in het rapport (na opnemen van ALLE gegevens en ALLE foto's!) dat IK te laat was... NEE, jullie reageerden veel te laat. Ik was ruim op tijd. VERVOLGENS vraagt PostIL het rapport op en krijgt te horen dat het rapport inhoudt dat er geen rapport is omdat IK te laat ben... NEE, jullie waren te laat en JULLIE schrijven een te late datum in dat rapport. Heeft NIETS te maken met internationale afspraken en procedures. JULLIE ontnemen mij mijn rechten als consument door een valse voorstelling van zaken in jullie rapportage.

ALEEN jullie kunnen dat corrigeren. MAAR NU KIJKT NIEMEND NAAR HET ULTIEME BEWIJS: MIJN KLANTNUMMER VAN AANMELDING SCHADE + DE EMAIL DIE DAAROP VOLGDE. DAARNAAST HEB IK NOG VEELVULDIG GEBELD, IEDERE KEER WEER UITGELEGD HOE EN WAT IK AL GEDAAN HAD EN WAT IK NU NOG MISSCHIEN MOEST DOEN!

Bal ligt bij jullie en niemand anders. Graag een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door postnl schonkeren