Klacht: greencoffeecode.com

op 26 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik had dat afvalproduct besteld en is nooit toegekomen en nu moet ik 4 x zoveel betalen! maanden later door centraal invordingsbureau!
ik heb niks in handen gehad en nu moet ik betalen! een schande!
had al brief verstuurd maar niks!

zou tevreden zijn moest dat opgelost worden en na gekeken!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:51 geantwoord

Beste Anja,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven welke wij toezenden.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva