Klacht: gratiswinweken

op 30 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Er wordt gebeld, een vriendelijke juffrouw vraagt of ik iets over heb voor de geestelijk gehandicapten. Ik pak enige munten en deponeer deze in de collectebus. Ik krijg ongevraagd een kraslot en besluit het vakje open te krassen. Het blijkt dat je een website moet bezoeken om de code te activeren. Het bevreemd mij zeer dat deze site niet bestaat.
Is dit een “lekkermakertje” naar de gulle gever. Dit vind ik “verlakkerij”. Doe dan niets, nu maak je de gever blij (?) met een dooie mus. Dat is niet fatsoenlijk.

Ik wacht eerst de reactie's maar eens af.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 14:46 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vriendenloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bblp717