Klacht: Gratis toestellen aanbieden maar bij installatie blijk je er 2 jaar aan vast te zitten.

op 19 oktober 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

We werden onlangs gebeld door belvoordeel met de mededeling dat we al een tijdje klant zijn en daarom hebben we recht op nieuwe vaste telefoon. Normaal kost dit 200 euro, maar als goede klant zou dit gratis zijn met gratis installatie. Dit zou te maken hebben met nieuwe technologie op het gebied van bellen. Er is een afspraak gemaakt met een monteur van belvoordeel om de toestellen te installeren. Toen de monteur kwam om de toestellen te installeren had hij de mededeling nadat de toestellen vrijwel geheel zijn geïnstalleerd dat we dan per ingaande van vandaag een contract verlenging hebben van 2 jaar. Dit kwam niet van de monteur zelf maar omdat we er toevallig zelf nogmaals om vroegen. Hier is niets van genoemd aan de telefoon met het maken van de afspraak. Volgens de monteur is dit niet genoemd vanwege het drukke klantenbestand en het zou anders 45 minuten duren om alle kleine letters uit te leggen. Dit achtte hij niet nodig. We hebben de monteur die vrij pittig overkwam vriendelijk bedankt en gezegd dat we niets willen zonder dat het op papier staat.

Klanten moeten op de hoogte gebracht worden waar ze aan toe zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 21 oktober 2016 om 15:48 geantwoord

Geachte mevrouw van Hout,

Zoals eerder gemeld betreuren wij de situatie ten zeerste. We bieden u een leuk aanbod, het is spijtig dat niet alles helder en duidelijk aan u wordt gecommuniceerd. We zijn blij dat we samen met u een passend oplossing hebben gevonden en er voor u reeds een nieuwe afspraak is ingepland.

Dank voor uw geduld!

Vriendelijke groet,

Team Belvoordeel en Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanne v hout