Klacht: Gratis proefzending pillen over afslanken.

op 09 februari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Wat aangeboden wordt als gratis gaan ze toch factureren, proberen te bellen op 900 nummer, maar ze laten je gewoon 1 uur in de wacht staan.
We hebben mailtjes gestuurd naar Billink (bedrijf welke facturen stuurt, verwijst dat wij telefonisch contact op moeten nemen met Bralex.

Wacht op creditnota!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 28 februari 2017 om 14:26 geantwoord

Geachte Wietske van den Bosch,

Naar aanleiding van uw klacht willen wij u het volgende berichten:

Allereerst excuses dat wij verlaat reageren, wij zijn namelijk nog maar net actief op Klacht.nl.

U heeft op d.d. 22 januari 2017 een bestelling geplaatst en uw bestelling is geleverd op d.d. 24 januari 2017.

Wij gaan er vanuit dat al onze klanten de algemene voorwaarden lezen en het retourbeleid, omdat men daar mee akkoord gaat ten tijde van de bestelling. Ook in uw geval.

U kunt onze supplementen kunt u uitproberen. Als u niet tevreden bent kunt u het product geopend terugsturen binnen 14 dagen. Als het product niet geopend is heeft u 14 dagen de tijd om het pakket in te leveren bij een postorder bedrijf.

U krijgt een factuur van achteraf betalen, u heeft hier immers ook voor deze betaalmethode gekozen.

U bent op dit moment ruim te laat met retourneren en dit is ook helaas niet mogelijk.

Het enige wat wij voor u kunnen betekenen is om 50% van de kosten te crediteren. Echter dient het restant wel per omgaande betaald te worden.

Hopelijk zijn wij via deze weg nader tot elkaar gekomen en u deze oplossing waardeert.

Laura
Bralex Webshops B.V.