Klacht: Gratis proeftijd is helemaal niet gratis!

op 12 april 2020 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

14 dagen gratis staat vermeld en ik heb binnen 3 dagen opgezegd, omdat de aanbod niet naar mijn smaak was. De Service is slecht, omdat dit website alleen uit reclame bestaat en niet eens en telefoonnummer te vinden is. Daarom plaats ik hier mijn klacht!

Ik heb deze zak al aan mijn advocaat doorgegeven en ik ga tot te richter als nodig. Ze beginnen namelijk gelijk met incasso en bedreigingen met deurvaders. Laat de deurvader maar komen!

Als zij stoppen met incasso of wij na de richter stappen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurstunt.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 mei 2020 om 15:31 geantwoord

Beste Hosam,

Bedankt voor je reactie. Huurstunt.nl heeft geen 14 dagen gratis. We kennen natuurlijk wel het herroepingsrecht echter zie ik dat je geen herroeping hebt aangevraagd bij Huurstunt.nl. Je hebt alleen een opzegging gedaan voor het account. Hierdoor is het Premium Account één volledige maand actief geweest en is het na deze maand weer teruggezet naar een gratis account.

Groet,
Jasmijn
Huurstunt.nl

Heeft op 14 mei 2020 om 16:40 geantwoord

Dat is niet waar ik heb genoeg van hen dat is oplegter

Alle klachten die gemeld zijn door saam22