Klacht: Gratis proefpakket toch niet gratis.

op 20 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

k heb een proefpakket besteld, waarbij ik gratis mocht proberen. Ik vind het een waardeloos product en heb het niet herhaald. Nu krijg ik via Billink een aanmaning van €112. Dat bedrag kan ik nergens terug vinden, ook niet op de site. Als ik geweten had dat de kans er in zat dat het zoveel zou kosten had ik er niet eens aan begonnen.

Wanneer ik geen aanmaningen meer krijg en niets hoef te betalen. Het was nl een gratis proefpakket.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:36 geantwoord

Beste Yvette Royakkers,

Wat een vervelende situatie. Volgens mij heeft u onze aanbieding niet helemaal goed begrepen. Ik zal het nogmaals aan u uitleggen, wellicht schept dit meer helderheid over de kwestie.

U krijgt een kuur van 30 dagen en deze mag u 10 hele dagen testen. Op de 10de dag dient u een keuze te maken.
1) U gaat door met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur.
2) U gaat niet door met de kuur van 30 dagen en u retourneert het geopende pakket in het gestelde termijn. U dient ervoor te zorgen met een geopend pakket, dat het uiterlijk op de 14de dag weer retour is gekomen bij onze webshop.

Bij een gesloten pakket geldt de regel; u kunt zich in 14 dagen herroepen en dan heeft u nog 14 dagen de tijd om het pakket retour te laten komen bij onze webshop.

Op de website waar u heeft besteld, staat een bestelformulier waar u al uw gegevens kunt invullen. Rechts boven in staat een bedrag vermeld en tevens geeft u zelf ook aan welke betaalmethode u kiest.

Op dit moment bent u ruim over uw retour termijn, waardoor u helaas niet meer kunt retourneren.

Het enige wat ik voor u kan betekenen is 25 procent korting aan te bieden op het gehele aankoopbedrag. Dit omdat u klaarblijkelijk onze aanbieding niet goed heeft begrepen en doorgelezen.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Laura Fenanlamber

Alle klachten die gemeld zijn door Y. Royakkers