Klacht: gratis proefpakket en noch moeten betalen

op 25 april 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb een gratis proefpakket ontvangen en krijg nu toch een rekening.
Dit kan niet kloppen en wil dat dit zo snel mogelijk recht gezet wordt.

wanneer mijn rekening teruggenomen wordt voor 100%

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 28 april 2017 om 14:26 geantwoord

Beste Mariette,

Hartelijk dank voor je reactie.
Blijkbaar heb je onze actie dan niet helemaal juist begrepen.
Je besteld bij ons de inhoud voor 1 maand, hiervan mag je het product de eerste 10 dagen gratis uit proberen. Normaliter zijn de kosten voor dit product € 99,90. Na een aantal dagen ontvangt je voor dit product dan ook een factuur met het genoemde bedrag. Echter heb je 10 dagen de tijd om het product te testen en te beoordelen of je hier mee verder wilt. Wil je niet verder gaan met het product dan retourneer je dit binnen 14 dagen aan ons en wij gaan de bestelling volledig voor je vernietigen. Ga je wel verder met de kuur dan kun je alsnog de factuur voldoen die je hebt ontvangen. In dit geval heb je nog tot aanstaande donderdag(04-05-2017) de tijd om het pakket aan ons terug te sturen, zodat wij dit voor je kunnen vernietigen.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door meer5