Klacht: Gratis proefpakket DETOXACTIEF besteld, teruggestuurd, toch rekening ontvangen.

op 19 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op in april een potje detoxactief besteld, het ging hier om een proefpotje, dat ik binnen 14 dagen, zonder kosten, terug mocht sturen als ik niet tevreden was. Ik heb dit ook telefonisch nagevraagd bij een telefoonnummer dat in die advertentie vermeld stond. Nu niet terug te vinden helaas. Ik heb de pillen op 26 april ontvangen.
De pillen gaven mij ongemak en ik ben er snel mee gestopt. Ik heb het potje met een begeleidend briefje op 3 mei per aangetekende post teruggestuurd naar het adres dat op de pakbon stond. DETOXACTIEF.nl, de Beverspijken 7, 5221 EE s’-Hertogenbosch.
Op 15 mei kreeg ik een betalingsherinnering van Billink. Dit terwijl ik hiervoor nooit een rekening van hen heb ontvangen.
Ik heb hierop een mail gestuurd, waarin ik aangaf dat ik aan de gestelde eisen had voldaan. Ik heb op 16 mei antwoord gekregen dat er een ticketnummer aan mij was toegewezen om de communicatie makkelijker te maken. Helaas is er met deze link niets te beginnen.
Tevens heb ik ruim 4 uur daarna, op dezelfde dag weer een mail ontvangen, waarin zij aangeven dat Billink alleen verantwoordelijk is voor de Facturatie en financiële afwikkeling van de aankoop.
Ik heb hen net een mail teruggestuurd dat ik van hen dan graag een telnr of e-mailadres zou willen ontvangen.

Als ik niet hoef te betalen en DETOXACTIEF zich zal houden aan zijn eigen regels.
Ik voeg voor u een foto van het briefje toe,
Ik heb ook het bewijs van aantekenen. Ik kan die echter niet toevoegen, aangezien ik de brief er al bij heb gedaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 12:15 geantwoord

Beste Marianne,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Kruidje-roer-mij-niet