Klacht: gratis proefpakket besteld

op 29 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

gratis proefpakket besteld ging niet goed volgende dag opnieuw geprobeerd.
Het het gratis proefpakket binnen en nu krijg ik een rekening van een pakket wat niet geleverd is !!!!
1DXF20623 is het factuurnummer.
Ben dus niet van plan om de rekening te betalen omdat dat pakket niet geleverd is !!!

Als ik geen betaal herinneringen krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:35 geantwoord

Beste P. De Roo,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 17:40 geantwoord

Er is geen oplossing.kreeg alleen melding dat ik contact op moest nemen met de webshop van Detoxactief en dat lukt juist op geen enkele manier. Ik heb alleen een proefpakket gekregen dus ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen dus daarom wil ik ook geen aanmaningen meer ontvangen,want ik heb niets buiten het gratis pakket ontvangen.
Heb Billink gebeld en ben terecht of onterecht uitgevallen tegen de medewerkster van Billink omdat ik mij in de zeik genomen voelt .
m.v.g
P. de Roo

Reactie van de melder van de klacht pederoo

3 maanden geleden - Ik bedoel een gratis proefpakket !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door pederoo