Klacht: Gratis proefpakket

op 30 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder van 85 klikte op de advertentie van fatburnerultra en heeft er verder niets mee gedaan.ze kreeg pakket pillen en rekening van 96.00. Pillen ongeopend en aangetekend teruggestuurd en weer rekening met 12.50 extra kosten.Nu rekening van CIB met 40.00 extra kosten

Gewenste Oplossing:

Als ze stoppen met rekeningen sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Billink

1 maand geleden - Beste Marianne, Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen. In je bericht staan verder geen gegevens betreffende de factuur welke je moeder heeft ontvangen, de factuur kunnen wij er daardoor niet bij zoeken. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht. Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door marianne1404