Klacht: Gratis proberen

op 25 april 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

In gegaan op een aanbieding van 10 dagen gratis proberen, krijg nu een rekening van een after pay bedrijf, getracht te bellen naar Bralex maar al heel veel minuten a €0.35 per minuut kwijt zonder iemand aan de lijn te krijgen. Een heel naar bedrijf waar ik niks meer mee te maken wil hebben.
Mensen trap hier niet in.

Credit factuur, en uit het bestand van de betreffende firma

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 25 april 2017 om 12:10 geantwoord

Beste Ton de Graaf,

Wat vervelend dat u onze aanbieding niet goed heeft begrepen. Dit is natuurlijk niet onze intentie geweest.

Overigens is het wel jammer dat u ons niet getracht heeft een e-mail te sturen, echter wel direct een klacht in te sturen.

U krijgt inderdaad 2 potten welke u mag uitproberen en als het het niet bevalt dan kunt u het na 10 dagen retourneren.

Deze gehele uitleg staat ook op de website waar u heeft besteld, hier heeft u nogmaals de links:

Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en dat het bijzondere nu juist is dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiene redenen bij supplementen.

Wat wij zien is dat u binnen uw retour periode zit, waardoor u het pakket nog kunt retourneren. Als wij het pakket binnen het retour termijn ontvangen, zullen wij natuurlijk uw factuur annuleren.

Het retour formulier is al voor u ingevuld en u kunt het pakket op eigen kosten retourneren naar:

Forskolin Naturals & Detox +
Stavangerweg 16 A
9723 JC Groningen
RMA: 20540

Wij wachten uw retour zending af.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Heeft op 27 april 2017 om 06:24 geantwoord

Probeer de algemene voorwaarden en de retouren procedure te openen, dit is niet mogelijk. Als men gratis beloofd moet het ook gratis zijn, kan het retour sturen op eigen kosten. Wat een misleiding

Bericht van Bralex

5 maanden geleden - Geachte, Hierbij nogmaals de links die wel te openen zijn: www.forskolinnaturals.nl/algemene-voorwaarden.html www.forskolinnaturals.nl/retourneren.html Wij beloven niks gratis, er staat heel duidelijk dat u de kuur van 30 dagen, 10 hele dagen mag testen. U heeft de aanbieding gewoon weg verkeerd geïnterpreteerd. Wat natuurlijk hartstikke vervelend is. Wij zien graag uw retourzending tegemoet, zodat wij dit administratief kunnen afwikkelen. Wij willen u toch wel meegeven om dit soort misverstanden te voorkomen om niet zomaar klakkeloos de algemene voorwaarden te accepteren, terwijl dit niet geheel duidelijk voor u is geweest. Ondanks dit alles hoop ik dat ik u zo voldoende inzicht heb gegeven in deze situatie. Een vriendelijke groet, Laura

Alle klachten die gemeld zijn door Iton