Klacht: gratis pillen als proef volgens uw site besteld

op 14 juli 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Via de site van Bralex heb ik GRATIS pillen voor een aantal weken besteld. Deze heb ik ontvangen, ook zonder nota. Ik ben hierover tevreden, alleen de pillen werken niet. Ik heb ook geen vervolg serie aangevraagd. Nu komt er een aanmaning voor een bedrag van € 124,91 waarvan 25,– sommatiekosten binnen van Billink achteraf betalen uit Rotterdam. Met INGEBREKESTELLING. Dit riekt naar oplichting.
Ik zal geen scheldwoorden gebruiken maar verwacht van u dat u goed met uw klanten omgaat. Er staan al veel klachten op de site.

Mijn verzoek is om de ingebrekestelling terug te halen bij Billink
en de factuur in uw bestand te crediteren. factuurnummer 1ALX275785
ik wil geen last meer van u en Billink hebben

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:37 geantwoord

Beste Loekie Bronger,

Wat een vervelende situatie. Onze aanbieding is niet gratis. Ik zal dit nogmaals aan u uitleggen.

U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen. Op de 10de dag dient u zelf een keuze te maken.

1) U besluit door te gaan met de kuur van 30 dagen en u betaald de bijbehorende factuur.
2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen, dit kan natuurlijk. Dan kunt het geopende pakket retourneren en dient u ervoor te zorgen dat het geopende pakket uiterlijk op de 14de dag bij onze webshop te zijn gearriveerd. Uiteraard zullen wij, indien u binnen dit termijn zich bevindt de factuur crediteren.

Voor gesloten verpakkingen gelden de regels; 14 dagen kunt u zich herroepen en dan dient er voor te zorgen om het pakket binnen 14 dagen bij ons te laten arriveren.

Vergeet daarnaast niet dat onze aanbieding zeer uniek is en het bijzondere aan onze actie is nu juist dat u het mag testen. Normaal gesproken kunt u niet testen omwille van hygiënische redenen bij supplementen.

U bent op dit moment helaas te laat met retourneren, waardoor een retourzending niet meer mogelijk is.

Omdat u onze aanbieding klaarblijkelijk verkeerd heeft begrepen kunnen wij u een korting geven op het aankoopbedrag van 25 procent.

Ik wacht uw reactie af.

Laura