Klacht: Gratis lot plus duidelijk melding dat ik verder niet mee wil spelen genegeerd

op 05 oktober 2011 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

De bankgiroloterij heeft mij een tijd geleden gebeld of ik mee wilde spelen met een gratis lot. Prima zei ik als me dat verder tot niks verplicht. Nee is mij verteld.

Pas belden ze weer of ik weer mee wilde spelen met een eerste gratis lot daarna zou ik het op kunnen zeggen. Ik heb toen duidelijk gezegd dat ik minder kans heb op winnen dan op vergeten op te zeggen en dus niet mee wilde spelen.

Nu is er onlangs toch geld geïncasseerd door ze. Ik heb erover gemaild, en vervolgens moet ik brieven gaan schrijven.

Mijn geld terug en excuses.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 06 oktober 2011 om 15:38 geantwoord

Er is inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en we zien uw brief tegemoet.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BankGiro Loterij beoordeeld.

Heeft op 07 oktober 2011 om 06:29 geantwoord

De oplossing is er nog niet. Sterker nog ik ben nog verder daar vandaan. Ik kreeg een telefoniste die niks gaan: geen opzegging, geen terugboeking, niet eens een mailtje met waar ik naartoe moet schrijven. Welk bedrijf kan er anno 2011 geen mail versturen?

Dan komen ze ook met de melding dat ik dus maar een brief hierover moet sturen, na een email, telefoontje nu dus nog iets. Het lijkt mij dat het al duidelijk genoeg was. Ik voel me zwaar beledigd door de bankgiro loterij. Ik moet nu moeite doen om hun diefstal recht te zetten. Ongelooflijk.

Alle klachten die gemeld zijn door rollywood