Klacht: Gratis half jaar internet stop niet na half jaar

op 20 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net als andere, kreeg ik ook een nieuwe simkaart omdat simpel overstapt naar T-Mobile netwerk en dat had voor mij veel voordelen was hun slogan op de folder,hier bij gratis internet voor een halfjaar, toch maar even bellen is dat idd gratis ? was mijn vraag bij de helpdesk ja voor een halfjaar
was het antw, oke moet ik dan nog wat doen na dat halfjaar ??
nee gaat er gewoon weer van af u heeft op een gegeven moment geen internet meer. dus ook geen rekening nee zij ze stellig.
Maar je voelt hem al, ik kreeg een sms van simpelop 23 sept wegens bovengemiddeld hoog verbruik is een tussentijdse betaling vereist ??? wat nou ik heb 60 sms/min voor 2,50 en verbruik maar zelde meer,ik werk in een rooster kon op dat moment dus ook niet bellen na 17:00 niet meer bereikbaar dus maar een mailtje verzonden.
Uiteindelijk 27 sept ben ik afgesloten gebeld en idd hoog internet kosten maar die heb ik niet meer halfjaar is voor bij,niet dus liep gewoon door en apps op je mobiel die verbruiken wel.
Gister 17 okt mailtje van Simpel dat ik weer aan gesloten
ben en de volgen de tekst… “Onlangs heb je gesproken met de klantenservice. Wij vinden het vervelend dat je onbewust hoge kosten hebt gemaakt door het gebruik van internet op je toestel. Uit coulance zullen wij de internet kosten welke zijn gemaakt boven de €50,-, eenmalig aan je crediteren. Dit is een bedrag van €304,71. Dit bedrag zal niet geïncasseerd worden. De blokkades zijn opgeheven zodat je weer gebruik kunt maken van onze diensten.” .. dus of ik wel even 50 euro wil betalen.
Ze zijn erg simpel daar bij …

Gewenste Oplossing:

waar ik tevreden mee ben is 50 euro tegoed voor het niet kunnen bellen en de telefoontjes en ergernis die me dit heeft gekost ipv 50 euro betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stbed