Klacht: Gratis Fox toezeggen maar wel laten betalen.

op 01 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In mei heb ik ter genoegdoening van door ziggo veroorzaakte ellende een gratis abonnement van 6 mnd. Fox sports gekregen ingaande 01-08-2017.
Vandaag 01-08 krijg ik een mail dat ik abonnee op Fox geworden ben en dat mij dat 24,95 pmnd gaat kosten. Contact met de ziggo klantenservice levert ( hoe verrassend) niets op. Mij werd verteld dat de actie is afgelopen. In mei, toen het mij toegezegd werd , was de actie niet afgelopen m.a.w. ik heb recht op een half jaar gratis FOX n.a.v. de door ziggo gedane belofte.Het Fox abonnement kon niet herroepen worden , ik moest zelf maar eens een keer terug bellen!!!!. Het vreemde is dat er wel een mail naar mij gestuurd wordt dat ik -zonder het te willen- een betaald Fox abonnement krijg maar dat dit niet herroepen kan worden. Vreemde zaak maar maar met raar reageren, daar weten ze bij ziggo wel raad mee

Ik wil slechts van Ziggo wat mij toegezegd is nl. 6 maanden gratis Fox sports.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door phs