Klacht: Gratis Forskolin proberen is heel erg duur !!

op 09 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 14 september 2017 om 15:43 geantwoord

Beste C.H. van den heuvel,

Allereerst onze excuses voor deze late reactie.

Ik zal u uitleggen hoe de \"Test eerst en koop later\" aanbieding werkt. U krijgt een kuur van 30 dagen, waarvan u 10 hele dagen mag testen.
Normaal gesproken kunt u afslanksupplementen niet uitproberen omdat het zogenaamde hygiëne artikelen betreffen.
Veel van onze klanten hebben erg veel baat bij onze afslankformule en zijn op hun streefgewicht gekomen met Forskolin Naturals en Detox Naturals en gaan door met de kuur omdat ze er echt veel profijt van hebben.

Na 10 dagen testen is de keuze aan u wat te doen:

1) U besluit met de kuur van 30 dagen door te gaan en voldoet de factuur voor de uiterste betaaldatum.

2) U besluit niet door te gaan met de kuur van 30 dagen en retourneert het geopende pakket. U dient er overigens wel voor te zorgen dat het pakket uiterlijk op de 14de dag het geopende pakket is gearriveerd bij onze webshop. Uiteraard zullen wij dan de factuur crediteren. Hier staan onze spelregels nog een keer: http://www.forskolinnaturals.nl/retourneren.html

3) Als het pakket ongeopend is dan geldt de volgende regel; U mag zich binnen 14 dagen herroepen en dan heeft u nog 14 dagen om het pakket te retourneren.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Coen
Forskolin Naturals