Klacht: gratis bonnen

op 27 oktober 2011 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

ik ben net gebelt door een goran pallli,met het bericht dat ik €75 hebt gewonnen de formulieren worden naar mijn huis gestuurd en die kosten€153,95.en ik krijgt een bon van €75,- gratis vanwege 3 jaren bestaan van de hotel groep.maar om het geld te krijgen moet ik mijn rekeningnummer geven.omdat ik dat niet hebt prijs gegeven krijg ik geen €75,-
ik wil weten als de hotel groep op de hoogte is van deze verkoop praktijk

mij niet anoniem bellen en eingelijk nooit meer bellen.maar mijn verzoek is als u ,uw goede naam wilt houden.kan het op een ander maniet net zo goed word er geld door een vreemde van mijn rekening afgehaald.skimmem trippen,oplicting norm maar op!!

Bericht van Fletcher Hotels

6 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. Het gaat inderdaad om een ander bedrijf. Wij zijn de Hotelbon organisatie en verkopen onze Jaarkaart voor € 45,00 en onze site is: http://www.hotelbon.nl. Erg vervelend, want de klachten over Hotelgroep blijven ook bij ons binnenstromen. Het spijt mij dat ik het niet voor u kan oplossen. Ik weet niet hoe Hotelgroep werkt en wat er aangeboden wordt kan dus geen enkele uitspraak over deze organisatie doen. Met vriendelijke groet, Webcare Team Hotelbon.

Bericht van Webcare Hotelbon

6 jaren geleden - Indien u inmiddels weet om welke organisatie het gaat, zouden wij dit graag van u vernemen. Wij ontvangen meerdere klachten en zouden het op prijs stellen als wij deze mensen kunnen mededelen, waar zij hun klacht naar toe kunnen sturen. Bij voorbaat dank voor uw medewerking, Webcare Team Hotelbon.

Alle klachten die gemeld zijn door grace amelo