Klacht: gratis aanbiediing met incassokosten

op 29 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ben (stom genoeg) ingegaan op een aanbieding van dit bedrijf. De belofte is dat het gratis is maar achteraf blijkt dat je binnen 10 dagen moet opzeggen. Daarna kost het veel geld.

Ik heb nooit een factuur ontvangen en de daarop volgende aanmaningen ook niet. De kosten lopen behoorlijk op en vervolgens verschijnt er een incassobureau dat er weer wat extra bovenop doet.

Er wordt als bewijs een print screen van een soort logboek gestuurd waaruit zou moeten blijken dat ik de factuur zou hebben geopend. ik heb deze factuur echter nooit ontvangen.

Om van het gezeur af te zijn heb ik aangeboden de oorspronkelijke factuur te betalen. Dat aanbod wordt niet aangenomen men staat er op dat ik de extra kosten voor de aanmaningen (die ik ook niet ontvangen heb) betaal. Het oorspronkelijke bedrag is inmiddels bijna verdubbeld.

Het lijkt er op dat het niet gaat om de verkoop van pillen die nauwelijks werken maar om het genereren van zoveel mogelijk extra kosten.

Wanneer ik de factuur zonder extra kosten kan betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Billink

1 maand geleden - Beste Dave, Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen. De order loopt ondertussen sinds mei bij een incassobureau, wij adviseren om contact met hen op te nemen. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht. Fijne dag! Eva

Alle klachten die gemeld zijn door DaveSK