Klacht: Graag post goed bezorgen

op 06 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Wij missen regelmatig post! Ook word onze post wel is bezorgd een paar straaten verderop..

En als we niet thuis waren werden de pakketten voor de deur neergelegd, we hebben de postbode daarop aangesproken en gelukkig is dat wel verholpen.

Gewenste Oplossing:

Wil heel graag me brieven goed ontvangen.
Contract is nooit aangekomen. Nieuwe bankpas is niet aangekomen. Ik weet niet of er nog meer belangrijke post is kwijt geraakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Lucas, Uit uw bericht begrijp ik dat u om meerdere reden niet tevreden bent over de bezorging van briefpost. Het spijt me om dit te horen. Ik begrijp dat u een klacht in wil dienen, zodat u in het vervolg uw brieven wel ontvangt. Hier help ik u graag mee verder. Ik begrijp dat u de bezorger heeft aangesproken op het onbeheerd achterlaten van pakketten en dat dit is opgelost. Ter registratie van een klacht over het niet bezorgen van de post heb ik een aantal vragen. Bent u er zeker van de PostNL verantwoordelijk is voor de bezorging van uw contract en de nieuwe pas? Zo nee, dan kunt u dit nagaan bij de afzender. Graag ontvang ik ook de namen van de afzenders van u. Op welke data zijn deze poststukken verstuurd? Vanwege de ontraceerbare manier van versturen, is het niet mogelijk om na te gaan welke post u eventueel nog meer zou missen. Hierover kunt u contact opnemen met de afzenders waarvan u post verwacht. Ik ontvang graag uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Lucas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 oktober 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Lucas,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Jessielucas