Klacht: Graag afleveren op mijn adres

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 december 2017 om 16:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Rossen-Vermaat,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw pakket twee etages lager is bezorgd, vooral als u slecht ter been bent. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat uw pakket als standaard pakket verstuurd is. Dit houdt in dat het pakket na een bezorgpoging op uw adres ook bij uw buren bezorgd mag worden, ook al is dit twee etages lager dan uw adres.

Mocht u dit voor toekomstige pakketten niet meer willen, dan raad ik u aan dit aan te geven bij de afzender. Als u het pakket bestelt met de toevoeging \'alleen huisadres\' of het pakket bestelt als aangetekend pakket, dan mag deze niet bij uw buren bezorgd worden.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Riet van rossen