Klacht: gouden batterij gazelle

op 29 augustus 2016 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Na 3 jaar is mijn batterij stuk, van mijn fiets, reeds verschillende malen heb ik vernomen dat de levensduur maar 3 jaar bedraagt, wil dit dan zeggen dat ik me om de 3 jaar een nieuwe batterij moet aanschaffen, ik heb mijn man aangespoord om ook een elektrische fiets aan te schaffen deze is heden 2 jaar oud als de geruchten juist zijn wil dit zeggen dat deze batterij volgend jaar zijn geest gaat geven hetgeen wel een hele dure kost is telkens 2 nieuwe batterijen kopen op 3 jaar tijd kost me minstens 1000 euro’s wat vind U hier zelf van’ ik persoonlijk raad dan niemand nog aan om een elektrische fiets van gazelle te kopen en zal zeker niemand nog vertellen dat het een goede fiets is wat tot op heden wel het geval was.

Sorry, maar ik vind der waarborg van 2 jaar op batterij vrij belachelijk als ge zelf weet dat ze maar 3 jaar meegaat. Waarborg verlengen tot 5 jaar
zal een menselijke oplossing zijn en de klanten ook wat meer vertrouwen geven over gazelle fietsen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jefkemertens@telenet.be