Klacht: gordijnrailsen

op 11 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de bezorgdienst had verteld dat ze twee keer aan de deur
waren geweest terwijl ik maar een keer een kaart in de bus
kreeg waarop stond dat ik weer niet thuis was na het lezen
heb ik meteen gebeld en ik moest de volgende dag om 9uur30
bellen om een afspraak te maken hoe laat de bezorgdienst
zou komen ik kreeg te horen dat ik de eerst volgende klant
was daar ik op dat moment niet thuis was heb ik mijn buren
gebeld om het aan te nemen ik heb het adres en huisnummer
van de heer de jong sikkelstraat 21 aan de bezorgdiens
doorgegeven maar tot heden niemand gezien.
vrijdag 13-07 ben ik de heledag thuis (ik vind dit als nieuwe
klant van otto heel vervelend.

Gewenste Oplossing:

vrijdag bezoregen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door j.oornink